Умови гарантії та обміну
Гарантія:
Ми надаємо гарантію на всі товари нашого магазину, за винятком тих, що мають короткий термін зберігання (наприклад, витратні матеріали). Термін гарантійного обслуговування кожного товару вказано в експлуатаційних документах.
Гарантія починає діяти одразу після отримання товару. Якщо товар потребує специфічного встановлення та налаштування, гарантія починає діяти з дня встановлення обладнання.
При отриманні товару:
- Уважно перевірте, чи є всі комплектуючі, зазначені в документах.
- Огляньте товар на наявність зовнішніх пошкоджень (подряпин, потертостей тощо).
- Звірте відповідність серійних номерів у гарантійному талоні та на товарі.
- Перед початком використання рекомендуємо ознайомитися з гарантійними умовами та інструкцією з експлуатації.
Будьте уважні та обережні при експлуатації обладнання, і воно служитиме вам довго. У разі потреби ми надамо найкраще гарантійне обслуговування.
Гарантійні зобов'язання не поширюються якщо:
- Порушено цілісність гарантійних пломб.
- Є механічні чи інші пошкодження внаслідок умисних або необережних дій.
- Пошкодження викликані аварійними перепадами напруги в електромережі або неправильним підключенням.
- Порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах.
- Здійснено несанкціоноване відкриття, ремонт або зміну внутрішніх компонентів товару.
- Неправильно заповнений гарантійний талон.
- Серійний номер товару змінено, стерто або не можна встановити.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
- Природний знос або вичерпання ресурсу.
- Випадкові пошкодження, завдані клієнтом або через недбале ставлення (вплив рідини, запиленість тощо).
- Пошкодження через стихійні лиха.
- Пошкодження внаслідок дефектів системи, в якій використовувався товар, або через неправильне підключення.
- Пошкодження через використання товару не за призначенням.
- Використання неліцензійного програмного забезпечення.
- Збереження інформації на жорсткому диску.
Обмін і повернення товару
Якщо товар належної якості – повернення справного товару можливе протягом 14 днів за умови, що товар:
- Не використовувався.
- Має цілу упаковку.
- Не пошкоджені пломби.
- Цілі ярлики.
- Зберіг свій зовнішній вигляд.
- Покупець має розрахункові документи і гарантійний талон на товар.
Якщо товар неналежної якості.Повернення товару, що має несправність і/або не відповідає умовам договору/не володіє заявленими якостями/не відповідає вимогам для даної категорії товарів, здійснюється протягом гарантійного терміну або терміну придатності.
Можливі варіанти вирішення проблеми:
- Замінити на такий самий, але справний товар. Заміна здійснюється протягом 14 робочих днів, якщо товар є в наявності, або протягом 2 місяців, якщо товару немає в наявності.
- Повернути товар для усунення неполадок продавцем.
- Відшкодувати витрати, необхідні для усунення неполадок.
У разі необхідності гарантійного ремонту/обслуговування звертайтеся до наших фахівців за номерами телефонів, вказаними на сайті.
Зверніть увагу, що інформація і телефони, необхідні в гарантійних випадках, зазначені в гарантійному талоні.